1. Gebruik Oasis Parcs - Wilt u iets melden over een storing?

Uiteraard proberen wij de dienstverlening naar u als gast via onze website op een zo hoog mogelijk peil te houden. Mocht er onverhoopt toch iets op de website fout gaan, bijvoorbeeld door een technische storing, dan zouden wij u willen vragen om contact met ons op te nemen via het contact formulier, LiveChat of per telefoon of e-mail. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en zullen zo snel mogelijk het probleem verhelpen. 

2. Privacy - Heeft u een vraag over uw privacy

Om uw privacy zo goed mogelijk te kunnen garanderen hebben wij een privacy statement op gesteld. U vindt deze onder de volgende link.

3. Probleem melden - Wilt u een probleem melden?

Als u een probleem ondervindt tijdens het boeken, dan willen wij u natuurlijk graag telefonisch verder helpen. U kunt hiervoor tijdens kantooruren bellen met het telefoonnummer + 31 (0) 30 208 30 50. Wij helpen u graag verder.

Ook voor het maken van een voorkeurs- of optieboeking kunt u terecht bij ons via de LiveChat, of per telefoon of per e-mail contact met ons opnemen.

4. Oasis Parcs - Hoe kan ik op de hoogte blijven van jullie nieuws?

 

Oasis Parcs heeft verschillende social media profielen, zowel algemene accounts als per resort:

Oasis Parcs

Oasis Coral Estate Beach Dive & Wellness Resort

Oasis Parcs Les Jardins des Sables d’Olonne

Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort

Oasis Parcs Abondance 

Oasis Parcs Les Portes du Soleil

5. Check in en check out – Hoe laat kan ik in- en uitchecken?

Oasis Coral Estate Beach, Dive & Wellness Resort

Check-in is mogelijk vanaf 16:00 uur
Graag uitchecken voor 10:00 uur 

Oasis Parcs Les Jardins des Sables d'Olonne

Check-in is mogelijk vanaf 16:00 uur
Graag uitchecken voor 10:00 uur 

Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort

Check-in is mogelijk vanaf 16:00 uur
Graag uitchecken voor 10:00 uur

Oasis Parcs Les Portes du Soleil

Check-in is mogelijk vanaf 16:00 uur
Graag uitchecken voor 10:00 uur

Oasis Parcs Abondance

Check-in is mogelijk vanaf 16:00 uur
Graag uitchecken voor 10:00 uur

6. Adressen - Wat zijn de adressen van de parken?

Oasis Coral Estate Beach, Dive & Wellness resort
Coral Estate, Rif St. Marie
Curacao, Nederlandse Antillen

Telefoonnummer receptie: + 599 9724 3810
E-mail receptie: coralestate@oasisparcs.com

Oasis Parcs Les Jardins des Sables d’Olonne
28 Rue du Pré Etienne
85180 Le Château d’Olonne
Frankrijk

Telefoonnumer receptie: + 33 (0) 2 51 23 63 67
E-mail receptie: lesjardins@oasisparcs.com

Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort
De Eco Punt 1
3253 ML Ouddorp
Nederland

Telefoonnummer receptie: + 31 (0) 187 745 020
E-mail receptie: info@oasisparcs.com

Oasis Parcs Les Portes du Soleil
Mont Blanc Alpine Estate 
141 Route des Contamines
74360 La Chapelle-d'Abondance
Frankrijk
Tel: ​+31 (0)30-208 3050

Oasis Parcs Abondance
Route du Mont - Impasse de Bellevue
74360 Abondance
Frankrijk
Tel: +33 (0)2 51 23 63 67


 

7. Omgeving - Waar vind ik informatie over de omgeving?

Informatie over de omgeving van uw vakantiepark vindt u op de speciale pagina over het door u gekozen vakantiepark onder de button ‘Omgeving’. U vindt hier informatie over de plaats waarin het vakantiepark zich bevindt; over de regio en over het land. 

8. Reservering maken - Waarom zie ik geen prijs?

Wanneer u kijkt in de 'prijzen & beschikbaarheid' tabel kunt u de actuele beschikbaarheid bekijken. U ziet alleen bij de beschikbare periodes een prijs aangegeven. Deze prijs is inclusief eventuele kortingen. Voor meer informatie wat er precies inclusief en exclusief is berekend in deze prijs kunt u het grijze i'tje aanklikken naast de naam van de accommodatie. Hier vindt u ook meer informatie over het arrangement.

Wanneer u geen prijs  ziet is er van dat specifieke accommodatie type voor de ingevoerde data en personen helaas geen beschikbaarheid.

9. Reservering maken - Kan ik een voorkeur doorgeven?

Mocht u één van onze resorts eerder hebben bezocht en een voorkeur hebben voor een specifiek villa nummer kunt u contact met ons opnemen via de Chat, per telefoon of per e-mail. Wij helpen u graag zo snel mogelijk verder. Ook voor andere voorkeuren of vragen, zoals een optieboeking, kunt u contact met ons opnemen.

10. Verzekeringen - Kan ik een verzekering afsluiten?

Helaas kunt u bij ons geen annuleringsverzekering afsluiten. Wij raden u aan om de annuleringsverzekering zelf af te sluiten. U kunt onze algemene voorwaarden hier  vinden.

11. Prijzen en kortingen - Waar vind ik prijzen en de kortingen?

De prijzen van onze accommodaties zijn zichtbaar op elke pagina, aan de rechterkant in de 'prijzen & beschikbaarheid' tabel. De prijzen laten direct de actuele beschikbaarheid zien. Mocht u geen prijs zien voor de datum die u geselecteerd heeft, is deze helaas niet meer beschikbaar. Kortingen worden altijd direct in de prijzen verdisconteerd. Voor meer informatie over onze lopende acties kunt u terecht op onze pagina 'aanbiedingen'.

12. Een accommodatie zoeken - Hoe vind ik een vakantiewoning?

De accommodaties zijn terug te vinden onder het kopje ‘vakantiehuizen’. U kunt hier per accommodatie de specificaties terug vinden. Vergelijken kan via het vakantiehuizenoverzicht.

13. Annuleren - Kan ik mijn vakantie annuleren?

Mocht u onverwacht uw vakantie annuleren, dan vragen wij u altijd om telefonisch contact met ons op te nemen. Wij raden u aan om zelf een annuleringsverzekering af te sluiten, zodat u tegen de financiële tegenvallers van de annulering bent beschermd. Het is mogelijk kosteloos te annuleren tot 14 dagen voor aankomst.

14. Wijzigen - Kan ik mijn boeking wijzigen?

Voor wijzigingen in uw boeking kunt u contact met ons opnemen via de Chat, telefoon of e-mail.

15. Boekingsstatus - Wat is mijn boekingsstatus?

Als u bij ons boekt, dan wordt uw boeking direct online vastgelegd, zodat u altijd verzekerd bent van uw verblijf. U ontvangt ter bevestiging direct na boeking een boekingsbevestiging in uw mailbox. Graag vragen wij u om direct na het maken van de boeking de aanbetaling te voldoen of in het geval van een last minute boeking (35 dagen of minder voor aankomst) het volledige bedrag. Mocht u onverhoopt geen e-mail hebben ontvangen, dan vragen wij u om even in uw SPAM box te kijken. Als de bevestiging zich daar niet bevindt, dan vragen wij u contact met ons op te nemen. Na het betalen van de aanbetaling is de boeking officieel bevestigd.

16. Kortingen - Zijn er kortingen mogelijk?

Eventuele kortingen worden altijd direct in de prijzen verdisconteerd. Voor speciale aanbiedingen raden wij u aan bij de aanbiedingen te kijken of u in te schrijven voor de nieuwsbrief.

17. Een accommodatie boeken - Hoe kan ik een vakantiewoning boeken?

U kunt uw accommodatie eenvoudig boeken via de website. Het is ook mogelijk om per telefoon of per e-mail een boeking te maken.

Mocht u een speciale wens, voorkeur of eerst een optieboeking willen maken, kunt u contact met ons opnemen.

18. Betaling voldoen - Hoe kan ik de betaling voldoen?

Na het maken van uw boeking ontvangt u van ons een e-mail met alle nodige informatie. Tevens kunt u hier ook de aanbetaling voldoen via iDeal of Creditcard.

Als u een betalingsherinnering heeft ontvangen van ons, of wanneer u het resterende bedrag wilt betalen, vragen wij u om via de link in de bevestigingsmail dit te betalen. U kunt de betaling voldoen via iDeal of Creditcard. 

Graag verzoeken wij u in de beschrijving van de overschrijving uw boekingsnummer ter referentie te vermelden.

19. Betalingsvoorwaarden - Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Bij een boeking ontvangt de boeker per mail een bevestiging tevens factuur met een online betaallink. Voor een boeking die meer dan 84 dagen voor de aankomst wordt gemaakt, dient de aanbetaling van minimaal 30% van de huursom van de geboekte accommodatie, services, activiteiten en/of faciliteiten, direct na ontvangst van de bevestiging/factuur te worden betaald. Reserverings- & verzekeringskosten dienen direct volledig (100%) te worden betaald.

Het restantbedrag dient op zijn laatst 35 dagen voor de aankomst te zijn overgemaakt. Indien binnen 35 dagen voor de aankomst wordt geboekt dan dient de factuursom, na ontvangst van de bevestiging/factuur, in 1 keer 100% per direct te worden betaald.

Na betaling van het volledige factuurbedrag worden de reisbescheiden met toegangsvouchers per mail verstuurd.

Zodra de aanbetaling is voldaan, zal de boeking officieel bevestigd worden en ontvangt u een factuur.

20. Facturen en betalingen - Wanneer moet ik betalen?

U krijgt direct na boeking online een factuur toegezonden. U dient de aanbetaling direct te voldoen; de restbetaling moeten wij 35 dagen voor uw aankomst op ons vakantieresort ontvangen hebben.