Hoe kunnen we u helpen?

We helpen u graag verder. Waar bent u naar op zoek?

 
 

Top 5 meest gestelde vragen

Bekijk hieronder de top 5 van meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Bekijk alle veelgestelde vragen.

Is wifi inbegrepen bij mijn verblijf?

Een goede internetverbinding is belangrijk tijdens uw verblijf. Op alle resorts maakt u daarom gratis gebruik van wifi.

Zijn beddengoed en handdoeken inbegrepen?

Ja, zeker! Bij aankomst zijn de bedden al voor u opgemaakt en ook liggen er handdoeken voor u klaar.

Waar kan ik mijn reservering inzien en aanpassen?

Via uw account kunt u eenvoudig de gegevens van uw reservering inzien en uw reservering upgraden.

Naar mijn account

Kan ik extra's bijboeken bij mijn verblijf? Hoe kan ik dit doen?

Maak uw verblijf nog aangenamer en boek eenvoudig extra's bij. Dit doet u een voudig zelf tijdens het maken van uw online reservering of via uw account als u al een reservering gemaakt heeft.

Liever persoonlijk contact? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.

Kan ik een huisdier meenemen?

Huisdieren zijn welkom op onze resorts. Per accommodatie is één huisdier toegestaan. Op aanvraag en onder voorbehoud van beschikbaarheid.

U betaalt een toeslag voor het meebrengen van uw huisdier.

 

 

Neem contact op met ons

Heeft u een vraag of wilt u graag hulp bij het boeken of aanpassen van uw vakantie? Neem dan telefonisch contact met ons op via:

 Phone Icon +31 30-208 3050.

Adres

Oasis Resorts
Catharijnesingel 55A
3511 GD Utrecht
Nederland

 

Mis niets: meld u aan voor onze nieuwsbrief

  • ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen
  • laat u inspireren door de meest recente reistips
  • blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes