Ouddorp (Nederland)

Oasis Parcs Punt-West

Nu GRATIS huurauto tijdens uw gehele verblijf!

Curaçao

Oasis Parcs Coral Estate

Vendée (Frankrijk)

Oasis Parcs Les Jardins

Algemeen

Uiteraard proberen wij de dienstverlening in onze onderneming op een zo hoog mogelijk peil te houden. Mocht er onverhoopt toch iets op de website fout gaan, bijvoorbeeld door een technische storing, dan zouden wij u willen vragen om contact met ons op te nemen via de LiveChat, per telefoon of per e-mail. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en zullen zo snel als mogelijk het probleem verhelpen. 

Om uw privacy zo goed mogelijk te kunnen garanderen hebben wij een privacy statement op gesteld. U vindt deze onder de volgende link

Als u  een probleem ondervindt tijdens het boeken, dan willen wij u natuurlijk graag telefonisch verder helpen. U kunt hiervoor tijdens kantooruren bellen met het telefoonnummer 010 268 70 00. Wij helpen u graag verder!

 

Ook voor het maken van een voorkeurs- of optieboeking kunt u terecht bij ons via de LiveChat, of per telefoon of per e-mail contact met ons opnemen.

Wat leuk dat u op de hoogte wilt blijven van ons nieuws! U kunt ons volgen op Facebook, Twitter (@OasisParcsInfo) en Instagram (@OasisParcs).

 

Onze resorts hebben ieder ook een eigen Facebook pagina:

Coral Estate

Les Jardins du Chateau d'Olonne

Punt-West

 

Verder kunt u rechtsonderin op onze website uw e-mail adres achterlaten. Hiermee schrijft u zich in voor onze nieuwsbrief. Maandelijks versturen wij een nieuwsbrief met meer informatie over de aankomende specials, vroegboek mogelijkheden en eventuele acties speciaal voor nieuwsbrieflezers.

Wanneer u een vraag of opmerking heeft kunt u op werkdagen tussen 9.00 en 17.30 gebruik maken van de LiveChat. Wanneer wij beschikbaar zijn op de LiveChat ziet u rechts onder de webpagina een balkje dat zegt 'chat nu met ons'. U kunt door middel van uw naam en uw e-mail adres in te vullen gebruik maken van de LiveChat. Wij zullen uw gegevens niet doorspelen aan derden of daar ongevraagd gebruik van maken. Wij helpen u graag direct verder met uw vraag!

Wanneer wij niet beschikbaar zijn op de LiveChat ziet u 'stuur ons een bericht' op het balkje rechtsonderin. U kunt dan door middel van uw naam en e-mail adres een bericht achterlaten. Op werkdagen antwoorden wij binnen 24 uur. 

Informatie over uw verblijf

Oasis Parcs Coral Estate

Check in is mogelijk vanaf 15.00 uur
Graag uitchecken voor 10.00 uur

Het is mogelijk om een late check out aan te vragen. Gelieve hierover contact met ons op te nemen via de LiveChat, telefoon of email. Wij kunnen controleren of dit mogelijk is voor u.

 

Oasis Parcs Les Jardins du Château d'Olonne

Check in is mogelijk vanaf 16.00 uur 
Graag uitchecken voor 10.00 uur 

Mocht u later aankomen, graag contact opnemen met de receptie op het telefoon nummer ; 0033 251 2363 67, of per e-mail ; jardindolonne@jdcovendee.com

 

Oasis Parcs Punt-West

Check in mogelijk vanaf 15.00 uur
Graag uitchecken voor 10.00 uur

Het is mogelijk om een late check out aan te vragen. Gelieve hierover contact met ons op te nemen via de LiveChat, telefoon of email. Wij kunnen controleren of dit mogelijk is voor u.

 

 

Oasis Parcs Coral Estate
Coral Estate, Rif St. Marie
Curacao, Netherlands Antilles
010 - 268 70 00

Oasis Parcs Les Jardins du Châteu d’Olonne
28, Rue du Pré Etienne
85.180 Le Château d’Olonne
Frankrijk
010 - 268 70 00

Punt-West Hotel & Beachresort
De Eco Punt 1
3253 ML Ouddorp
Nederland
010 - 268 70 00

Informatie over de omgeving van uw vakantiepark vindt u op de speciale pagina over het door u gekozen vakantiepark onder de button ‘Omgeving’. U vindt hier informatie over de plaats waarin het vakantiepark zich bevindt; over de regio en over het land. 

Reservering

Wanneer u kijkt in de 'prijzen & beschikbaarheid' tabel kunt u de actuele beschikbaarheid bekijken. U ziet alleen bij de beschikbare periodes een prijs aangegeven. Deze prijs is inclusief eventuele kortingen. Voor meer informatie wat er precies inclusief en exclusief is berekend in deze prijs kunt u het blauwe i'tje aanklikken naast de naam van de accommodatie. Hier vind u ook meer informatie over de boekbare periodes van deze accommodatie.

Wanneer u geen prijs of enkel een streepje ziet, is er van dat specifieke accommodatie type helaas geen beschikbaarheid meer. 

Mocht u één van onze resorts eerder hebben bezocht en een voorkeur hebben voor een specifiek villa nummer kunt u contact met ons opnemen via de LiveChat, per telefoon of per e-mail. Wij helpen u graag zo snel mogelijk verder. Ook voor andere voorkeuren of vragen, zoals een optieboeking, kunt u contact met ons opnemen.

U kunt bij ons zowel een annuleringsverzekering als een reisverzekering afsluiten. De verzekeringen zijn van de Europeesche verzekeringen, een van de grootste reisverzekeraars in Europa, zodat u goed gedekt bent tegen ongemakken voor of tijdens uw vakantie. 

Net als ieder ander vakantiebedrijf hebben wij ook algemene voorwaarden. U vindt ze op onze website onder de knop ‘algemene voorwaarden’. Iedere boeker krijgt bij zijn reisbescheiden eveneens een link naar deze algemene voorwaarden

De prijzen van onze vakantiewoningen en villa’s vindt u op de pagina van de vakantieresorts onder de button ‘prijzen’ en in de 'prijzen & beschikbaarheid' tabel. De prijzen laten direct de actuele beschikbaarheid zien. Mocht u geen prijs zien voor de datum die u geselecteerd heeft, is deze helaas niet meer beschikbaar. Kortingen worden altijd direct in de prijzen verdisconteerd. Voor meer informatie over onze lopende kortingen kunt u terecht op onze pagina 'specials'.

U kunt onze accommodaties op veel manieren via de navigatie vinden. Als u bijvoorbeeld op de button ‘onze resorts’ drukt, dan kunt u een keuze maken uit de parken die wij op dit moment aanbieden. 

Boeking

Moet u onverwacht uw vakantie annuleren, dan vragen wij u altijd om telefonisch contact met ons op te nemen. Wij raden u aan om een annuleringsverzekering af te sluiten, zodat u tegen de financiële tegenvallers van de annulering bent beschermd.

Voor kleine wijzigingen kunt u terecht in uw account. Voor andere wijzigingen kunt u telefonisch contact met ons opnemen. 

Wanneer u inlogt met uw persoonlijke inlognaam en wachtwoord kunt u uw persoonlijk gegevens wijzigen. Nadat u uw boeking heeft afgerond, heeft u hiervoor de inloggegevens per e-mail ontvangen. Als u onverhoopt niet bij uw account kunt, dan vragen wij u of u ons kunt bellen via telefoonnummer 010 268 70 00. Wij helpen u dan graag verder. Voor belangrijke wijzigingen en annuleringen vragen wij u om altijd telefonisch contact met ons op te nemen, zodat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

Als u bij ons boekt, dan wordt uw boeking direct online vastgelegd, zodat u altijd verzekerd bent van uw verblijf. U ontvangt ter bevestiging direct na boeking een boekingsbevestiging in uw mailbox. In deze e-mail vindt u tevens log in gegevens. Hiermee kunt u inloggen op onze website. Graag vragen wij u om direct na het maken van de boeking de aanbetaling te verrichten of in het geval van een last minute boeking (35 dagen of minder voor aankomst) het volledige bedrag. U kunt dit doen door in te loggen en dan de betaling te voldoen via iDeal of Creditcard. Mocht u onverhoopt geen e-mail hebben ontvangen met inloggegevens, dan vragen wij u om even in uw SPAM box te kijken. Als de bevestiging zich daar niet bevindt, dan vragen wij u of u ons kunt bellen via telefoonnummer 010 268 70 00. Na het betalen van de aanbetaling is de boeking officieel bevestigd.

Eventuele kortingen worden altijd direct in de prijzen verdisconteerd. Voor speciale aanbiedingen raden wij u aan om onze pagina 'specials' te bezoeken.

U kunt uw accommodatie eenvoudig boeken via onze gebruiksvriendelijke website. Mocht u onverhoopt geen verbinding hebben of om andere redenen niet kunnen boeken, dan kunt u telefonisch met ons contact opnemen. Wij helpen u graag!

 

Mocht u een speciale wens, voorkeur of eerst een optieboeking willen maken kunt u contact met ons opnemen via de LiveChat, mail of per telefoon. 

Betaling

Na het maken van uw boeking ontvangt u van ons een e-mail met inlogggegevens. Hiermee kunt u inloggen op onze website (rechtsboven bij 'inloggen'). Door in te loggen komt u in uw persoonlijke omgeving waar u uw reservering kunt bekijken en uw gegevens verder kunt aanvullen of wijzigen. Tevens kunt u hier ook de aanbetaling voldoen via iDeal of Creditcard.

Als u een betalingsherinnering heeft ontvangen van ons, of wanneer u het resterende bedrag wilt betalen, vragen wij u om opnieuw in te loggen met deze gegevens op onze website. Deze zijn verstuurd tezamen met uw boekingsbevestiging. U kunt dan in uw persoonlijke omgeving de betaling voldoen via iDeal of Creditcard.

Bent u uw inloggegevens vergeten? Neemt u dan contact met ons op via de LiveChat (indien beschikbaar) of per telefoon. Zijn wij niet beschikbaar, kunt u ons altijd een e-mail sturen. 

Lukt het niet te betalen via de online omgeving, kunt u tevens een bankoverschrijving doen. U vind onze bankgegevens bij 'Over Ons'. Graag verzoeken wij u in de beschrijving van de overschrijving uw boekingsnummer ter referentie te vermelden.

De status van uw betaling vindt u in uw account. U kunt uw account inzien door op onze website (homepage, rechtsboven) op de knop ‘Inloggen’ te drukken. Met uw gebruiksnaam en wachtwoord kunt u hier alle gewenste informatie vinden. Bovendien kunt u in uw account eenvoudig uw betalingen doen.

Bij een boeking ontvangt de boeker per mail een bevestiging tevens factuur met een online betaallink. Voor een boeking die meer dan 84 dagen voor de aankomst wordt gemaakt, dient de aanbetaling van minimaal 30% van de huursom van de geboekte accommodatie, services, activiteiten en/of faciliteiten, direct na ontvangst van de bevestiging/factuur te worden betaald. Reserverings- & verzekeringskosten dienen direct volledig (100%) te worden betaald.

Het restantbedrag dient op zijn laatst 35 dagen voor de aankomst te zijn overgemaakt. Indien binnen 35 dagen voor de aankomst wordt geboekt dan dient de factuursom, na ontvangst van de bevestiging/factuur, in 1 keer 100% per direct te worden betaald.

Na betaling van het volledige factuurbedrag worden de reisbescheiden met toegangsvouchers per mail verstuurd.

U kunt de betaling voldoen door gebruik te maken van uw persoonlijke log in gegevens die u per mail heeft ontvangen bij uw bevestiging. Als u inlogt, kunt u de betaling voldoen per iDeal of Creditcard. Zodra de aanbetaling is voldaan, zal de boeking officieel bevestigd worden en ontvangt u een factuur.

U krijgt direct na boeking online een factuur toegezonden. U dient de aanbetaling direct te voldoen; de restbetaling moeten wij 35 dagen voor uw aankomst op ons vakantieresort ontvangen hebben.